LUCKA 20 - Tävlilng!

Bakom lucka 20 gömmer sig en tävling!

Nu har du chansen att vinna en Ansiktsbehandling Spa till ett värde av 550 kronor.
Vi börjar med att bädda ned dig i en varm och skön bädd, vi rengör huden, gör en peeling, masserar ansikte, hals och dekolltage med ljuvligt doftande produkter. En ansiktsmask appliceras för din hudtyp och behandlingen avslutas med vårdande produkter.
 
Produkterna som vi använder i denna behandling är helt organiska och kommer direkt från växtriket. Kallpressade frukter, örter och vitaminer som gör det bästa för din hud och sprider en ljuvlig doft i hela rummet. Detta vill du inte missa!
 
 
För att ha chans att vinna denna behandling: Gilla oss på facebook, dela och kommentera detta inlägg på bloggen!
 
Vi finns på Spa of Sweden Medical på facebook.
 
Lycka till :)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Nu

2012-12-20 @ 21:41:39
Postat av: Madelene

hfssdfdffd

2012-12-20 @ 21:42:07
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: madelene

Nu hnu har jag gillat eran sida, delat detta blogginlägg och försöker nu kommentera, som uppenbarligen inte funkar för det går inte skriva i "kommentar-raden" så jag försöker igen :)

2012-12-20 @ 21:43:25
Postat av: Martina

Gillat och delat! :)

2012-12-20 @ 21:58:24
URL: http://martiinan.blogg.se
Postat av: Maud

Gillar sedan tidigare...håller tummen att jag vinner, vore härligt att få vinna en ompyssling! :)

2012-12-20 @ 22:19:49
Postat av: Rebecka

Nu har jag gillat och delat! :)

2012-12-21 @ 08:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0