Presentation - Camilla

Dags för andra presentaionen i Spa of Sweden Medical familjen!
Här nedan kommer vår Hud - och Spaterapeut Camilla berätta lite mer om sig själv.
 
 
 
Hej på er :)
 
Tänkte att jag ska berätta lite om mig själv Camilla heter jag och är en tjej på 26år från Luleå som brinner för
allt som har med träning, hälsa och skönhet att göra.
Har nog provat på dom flesta yrkerna känns det som men sen när jag bestämde mig för att utbilda mig till spa och hudterapeut föll alla bitar på plats och det är någonting som jag verkligen brinner för..har hittat mitt kall :)
Hudvården ligger mig närmast om hjärtat, komponera ihop det bästa för just din hud, resultat inriktade behandlingar där man får ett märkbart resultat och en strålande hud.
Jag fick veta att jag kom in på skolan jag sökt när jag och min sambo var på långresa i Thailand, en helt underbar känsla.
Pluggat har jag gjort på Gilda skolan i Stockholm, och blev färdig examinerad Spa och Hudterapeut Augusti 2012.
Tog min resväska och flyttade ner det var inte helt lätt att lämna sambo,hund och övriga familjen under året det var många tuffa stunder och mycket pluggande och resande fram och tillbaka det året men det var det värt och gick super bra för nu är jag här och har lärt mig så otroligt mycket och växt som människa är otroligt tacksam över allt slit som man gått igenom tur man hade helt fantastiska lärare som peppat en genom året, det är det bästa jag gjort!
När jag inte jobbar så reser jag gärna älskar att upptäcka nya platser träffa nya människor ,träna såklart och umgås med vänner och familj.
 
 
 
Nu finns jag på Spa of Sweden i Luleå (folksam huset)
Varmt Välkommen in och unna dig en lyxig behandling i höst mörkret. Vi vet vad din hud vill ha :)

Kram/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0