Presentation - AnnaCarin

I tidigare inlägg har vi lovat er läsare och kunder en liten presentation av oss i personalen på Spa of Sweden Medical. I detta inlägg får ni lära känna vår spa- och hudterapeut AnnaCarin lite bättre!
 

Hej på er!

AnnaCarin heter jag och är 24 år ung ;) Är född och uppväxt i ett samhälle lite utanför Umeå tillsammans med mina föräldrar och två äldre syskon! År 2010 flyttade jag ner till goa Göteborg för att utbilda mig till hudterapeut och spaterapeut. Därefter hamnade jag på en salong/klinik i Umeå för att arbeta och utvecklas i denna fantastiska branch! I slutet på augusti - 2012 bestämde jag mig för att följa efter min stora kärlek till mysiga Luleå. Så nu bor jag här, har världens bästa jobb och njuter av livet :) 
 
Förutom mitt otroliga intresse för hudvård och allt därtill så älskar jag att få ta hand och pyssla om människor. Jag vill alltid att mina kunder ska kunna "ta en paus" från det hektiska livet utanför, slappna av, tänka på sig själva och bara vá när de kommer på behandling hos mig.
Professionella, resultatinriktade och skräddarsydda ansiktsbehandlingar ligger mig närmast hjärtat.
Jag vill alltid dig och din hud det bästa!
 
Har du några frågor eller vill kontakta mig för eventuell bokning, tveka inte att maila mig på:
[email protected]
 
Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0